Bloemensite voor miljoenste keer bezocht

10-07-2012    08:44

Deze maand wordt ergens in Europa voor de miljoenste keer in 2012 de bloemenwebsite mooiwatbloemendoen bezocht. De consumentensite voor de bloemenliefhebber is actief in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland en is dé plek waar acties en campagnes samenkomen.

Eind juni stond de teller op ruim 958.000 bezoeken. Over heel 2011 werd de site in de vier landen ruim 650.000 bezocht. De groei van 46% is met name gerealiseerd in periodes waarbij consumenten via de sites konden deelnemen aan acties. Zo heeft de 100 dagen bloemencampagne ’Geef’ (3 november 2011 – 15 februari 2012) in de vier landen gezorgd voor een langdurige piek in het bezoek.

In Nederland hebben inmiddels ruim 40.000 geïnteresseerden zich ingeschreven voor de maandelijkse nieuwsbrief die aan de site verbonden is. Zij vinden er alles wat met bloemen te maken heeft.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

NL'er koopt minder bloemen

Nederlandse consumenten geven het minst uit aan bloemen en planten vergeleken met consumenten uit het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en...

'Supermarkt crimineel met agf'

Supermarkten handelen bij de verkoop van groenten en fruit 'onethisch en zelfs crimineel'. Dat zegt topman Volkert Engelsman van het...