'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

13:54 - vr 03/07Reorganisatie bij WPS leidt tot ontslagen (TuinbouwCommunicatie)

13:43 - vr 03/07WFE verkent Amerikaanse en Chinese markt (TuinbouwCommunicatie)

13:33 - vr 03/07Chrysantentelers stemmen in met promotieplan (Bloemisterij)

12:34 - vr 03/07SV.CO viert 50 jaar potchrysanten (+foto's) (TuinbouwCommunicatie)

11:26 - vr 03/07Addenda komt met nieuwe Hebe-soorten (TuinbouwCommunicatie)

11:01 - vr 03/07Nieuwe GreenPower LED toplight Philips (Philips Horticulture LED Lighting)

10:59 - vr 03/07WEBLOG - 'Baan is niet vanzelfsprekend' (TuinbouwCommunicatie)

10:55 - vr 03/07Samenwerking voor afzetverruiming (TuinbouwCommunicatie)

10:51 - vr 03/07Gemeente staat garant voor Triasboring (TuinbouwCommunicatie)

10:34 - vr 03/07Wetenschappelijk onderzoeker voor IC (TuinbouwCommunicatie)

09:35 - vr 03/07Groen licht voor Masterplan Floriade (Dichtbij Almere)

09:11 - vr 03/07AAterra ME nog gewoon toegelaten (Bayer CropScience)

08:04 - vr 03/07Plantlengte groeit door verrood licht (Kas als Energiebron)

12:01 - do 02/07Overname Florexpo door Dümmen Orange (TuinbouwCommunicatie)

Berichten 1 van 14 van in totaal 9251 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief