'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

11:02 - wo 23/04Voorraad en inventaris Arend-Sosef geveild (TuinbouwCommunicatie)

10:34 - wo 23/04LTO bundelt vraag naar zonnepanelen (LTO Nederland)

10:30 - wo 23/0445 kansmakers GreenTech Innovation Award (TuinbouwCommunicatie)

10:27 - wo 23/04Model simuleert gewashandelingen in kassen (Wageningen UR Glastuinbouw)

09:50 - wo 23/04SP vraagtekens bij boegbeeld Dijkhuizen (Nieuwe Oogst)

09:11 - wo 23/04Accijnsverlaging diesel zit er niet in (Nieuwe Oogst)

09:10 - wo 23/04'Greenpeace trekt te snel conclusies' (Nieuwe Oogst)

09:00 - wo 23/04Kwekers geven parcours Koningsdag kleur (FloraHolland)

08:57 - wo 23/04100% NL krijgt een eigen tulp (TuinbouwCommunicatie)

08:27 - wo 23/04'Lelie-event' in aantocht (Kwekerij De Plas)

08:25 - wo 23/04IEA ziet goede basis duurzaamheid (Energiek2020)

08:14 - wo 23/04Businessclub Westland naar Nature’s Pride (TuinbouwCommunicatie)

08:04 - wo 23/04Tido Vesta verliest keurmerk (WOS.nl)

07:44 - wo 23/04Bayer heeft producten-app aangepast (Bayer CropScience)

Berichten 1 van 14 van in totaal 5473 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief