'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

11:01 - vr 05/02Bijeenkomst over zaken doen in China (TuinbouwCommunicatie)

11:00 - vr 05/02'Kom tot deal heropening grens Rusland' (TuinbouwCommunicatie)

10:56 - vr 05/02'Lage energieprijs geeft winst tuinbouw' (TuinbouwCommunicatie)

10:51 - vr 05/02Delphy zoekt mensen voor AziŰ (TuinbouwCommunicatie)

10:42 - vr 05/02'Santini Ellison goed ontvangen bij handel' (TuinbouwCommunicatie)

10:34 - vr 05/02MIT-regeling dit voorjaar weer open (TuinbouwCommunicatie)

10:30 - vr 05/02Nieuwe accountmanager bij ErfGoed (TuinbouwCommunicatie)

10:01 - vr 05/02Asbestverwijdering bijna afgerond (TuinbouwCommunicatie)

09:32 - vr 05/02Eindrapport praktijk onderzoek HNT gerbera gereed (Kas als Energiebron)

08:25 - vr 05/02Wereldmarkt vraagt transitie co÷peraties (TuinbouwCommunicatie)

13:16 - do 04/02Natuur en Milieu komt met risicolijst middelen (TuinbouwCommunicatie)

13:11 - do 04/02Nefyto: 'SNM slaat plank mis met risicolijst' (TuinbouwCommunicatie)

11:57 - do 04/02'Gewas beschermen zoals natuur doet' (TuinbouwCommunicatie)

11:49 - do 04/02BloomPost stopt echte diamanten bij rozen (TuinbouwCommunicatie)

Berichten 1 van 14 van in totaal 11049 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief