'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

12:15 - vr 24/10Hoog Russisch bezoek bij GreenQ/DLV (GreenQ/DLV)

11:58 - vr 24/10Programma geothermie-congres bekend (TuinbouwCommunicatie)

11:45 - vr 24/10Weerbaarheid centraal op Plantgezondheid-event (LTO Glaskracht Nederland)

11:38 - vr 24/10FloraHolland werkt aan storingen Naaldwijk (FloraHolland)

10:57 - vr 24/10Website met Nederlandse Agrifood innovaties (TuinbouwCommunicatie)

10:54 - vr 24/10Triton is microbiologisch filter tegen pathogenen (Moor techniek)

10:50 - vr 24/10Koppert wil joint venture in Golfregio (Koppert Biological Systems)

09:45 - vr 24/10Artemis Lilies nadert voltooiing (TuinbouwCommunicatie)

09:25 - vr 24/10LG Flowers in running Ondernemersprijs (TuinbouwCommunicatie)

09:14 - vr 24/10Nationaal Export Event Rotterdam (TuinbouwCommunicatie)

08:43 - vr 24/10Pluckr wint Food Valley Award 2014 (Food Valley Award)

07:44 - vr 24/10EU-akkoord klimaatdoelstellingen (Energiek2020)

11:53 - do 23/10Rozenkwekerij Steejo vorige week failliet (TuinbouwCommunicatie)

11:48 - do 23/10Polen wonen illegaal in oude tuinbouwkas (Omroep Venlo)

Berichten 1 van 14 van in totaal 6969 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief