'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

08:25 - di 04/08Tomaten telen met minder dan 20 m3/m2 (Kas als Energiebron)

08:00 - vr 31/07Werk in uitvoering: Kennisuitwisseling (Kas als Energiebron)

14:04 - wo 29/07Groot verschil in effect condens op... (Kas als Energiebron)

09:59 - ma 27/07Forse besparing met tweede energiescherm amaryllis (Kas als Energiebron)

12:14 - vr 24/07GN en SN twee weken met vakantie (TuinbouwCommunicatie)

12:00 - vr 24/07'Rusland kan niet zonder onze bloemen' (TuinbouwCommunicatie)

11:56 - vr 24/07WEBLOG - Niet uitgaan van 'old boys network' (TuinbouwCommunicatie)

11:50 - vr 24/07Nieuwe call Aardwarmte Kennis Agenda (TuinbouwCommunicatie)

11:00 - vr 24/07Toelating Spruzit vloeibaar ingetrokken (TuinbouwCommunicatie)

10:58 - vr 24/07Veranderingen van Ctgb in middelenpakket (TuinbouwCommunicatie)

10:56 - vr 24/07Publiek ook stem in mooiste corsoboot (TuinbouwCommunicatie)

10:17 - vr 24/07Stadium tulp twee weken later dan 2014 (TuinbouwCommunicatie)

09:03 - vr 24/07Tweede call Kennisagenda Aardwarmte open (Kas als Energiebron)

09:03 - vr 24/07Dossier belangrijker bij ontslag (TuinbouwCommunicatie)

Berichten 1 van 14 van in totaal 9446 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief