'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

'Brutale Bromelia' vraagt om aandacht

‘My way, my style’ is het campagnemotto waarmee Bromelia zich als productgroep dit jaar op de consument richt. In juli en augustus verspreidt het Bloemenbureau een opvallend filmpje via internet: 'Brutale Bromelia'.

Deze zomer zal het filmpje door de campagnemakers via vele kanalen worden ingezet. Via bloggers en populaire consumentensites en vanzelfsprekend ook via  www.mooiwatbloemendoen.nl en www.bromelia.nl. Wat de consument duidelijk zal worden is dat Bromelia in alles eigenzinnig, energiek en natuurlijk is, aldus het Bloemenbureau.

Bromelia is als productgroep niet zo bekend bij de consument. Guzmania, Aechmea en Vriesea zijn dat vaak wel. De naam Bromelia wordt niet snel gekoppeld aan de verschillende soorten. Daar wil de projectgroep Bromelia verandering in brengen en Bromelia als eigenzinnig, energiek en natuurlijk presenteren.

Bloemenbureau Holland ontwikkelde een verrassend en passend concept met de 'Brutale bromelia'. Door het karakter van de plant duidelijk neer te zetten en dat in een ludieke vorm te gieten. In de korte film speelt de bromelia de rol van een warmbloedige versierder, die graag met aantrekkelijke vrouwen mee naar huis gaat.
    
Interactie
Voor de opnames trokken de filmers naar de FRANK 010 borrel in Rotterdam. De vrijdagmiddagborrel in de Cruise Terminal in Rotterdam bleek inderdaad de hotspot waar de ‘Brutale bromelia’ zijn slag kon slaan.
Het filmpje toont het bewijs. De ‘Brutale bromelia’ spreekt ter plekke dames (en ook sommige heren) aan en daagt ze uit. Compleet verrast door de echte interactie weet de sprekende plant menige schone voor zich te winnen.

Bekijk de film op www.mooiwatbloemendoen.nl of www.bromelia.nl en deel hem via sociale media met vrienden.

09:33 - di 10/07/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

19:54 - di 03/03Gevarieerd programma Energiek2020 Event (Energiek2020)

10:06 - di 03/03Voorjaar biedt bloemist tal van kansen (TuinbouwCommunicatie)

10:05 - di 03/03Resistentiebepaling door videotracking (Wageningen UR)

10:04 - di 03/03Voorraaddelen SDF blijkt groot succes (TuinbouwCommunicatie)

09:37 - di 03/03Gewasco÷peratie Roos in oprichting (LTO Glaskracht Nederland)

09:36 - di 03/03'WOZ-premie agrosector 8 keer te hoog' (Boerenbusiness/AgriHolland)

09:36 - di 03/03'Milieubeleid EU moet ambitieuzer’ (Energiek2020)

09:35 - di 03/03Deliflor en Bovebo presenteren Mango (Deliflor)

09:34 - di 03/03Tuinbouw Limburg in 5 jaar marktgericht (TuinbouwCommunicatie)

09:33 - di 03/03Dekker Selections voor klok in Naaldwijk (Dekker Chrysanten)

09:32 - di 03/03Royal van Zanten met Colorita in Angers (Royal van Zanten)

09:31 - di 03/03Turbo nest Biobest bestuift kortbloeiers (TuinbouwCommunicatie)

09:30 - di 03/03Termijnprijzen optie in FloraXchange (TuinbouwCommunicatie)

09:29 - di 03/03Brandstof uit reststromen tuinbouw (Duurzaambedrijfsleven)

Berichten 1 van 14 van in totaal 8078 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief