Van Zaal neemt afscheid van 'Frans'

18-04-2012    09:13

Frans Van Zaal Totaal Techiek BV ruilt na meer dan 40 jaar haar logo met het rode blokje en de zwart/witte hoofdletters in voor een frisse en moderne versie. Met het nieuwe logo en de daarbij behorende huisstijl neemt het bedrijf ook afscheid van de naam 'Frans'.

 

Van Zaal wil haar naamsbekendheid en herkenbaarheid behouden, maar ook met de tijd mee gaan. Daarom heeft de organisatie besloten de naam 'Frans' los te laten, dit met het oog op de toenemende internationale belangen. Voor Amerikaanse of Poolse klanten levert de naam Van Zaal ongetwijfeld minder 'gesprek-struikel-momenten' op dan Frans van Zaal Totaal Techniek BV, aldus het bedrijf.

Vanuit de Greenport Aalsmeer ontwikkelt, produceert en installeert Van Zaal met ruim 90 medewerkers wereldwijd technische systemen voor glastuinbouw en utiliteit. Bovendien is er een jarenlange samenwerking met dochterondernemingen, zoals CreaTech en Indigo Solutions en partners zoals Bosman en Flier Systems.

 

Vanaf deze maand wordt het nieuwe logo geleidelijk ingevoerd. Digitaal, zoals op het YouTube kanaal GreenportVanZaal, zal direct al alles veranderd zijn. De bekende rode Van Zaal busjes zullen het straatbeeld nog wat langer bepalen, deze worden om duurzame redenen pas aangepast bij volledige vervanging van de transportmiddelen. 

 

 

 


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Hittebestendig gewas dichterbij

Een internationaal team van onderzoekers, geleid door Wageningen University & Research, heeft het DNA in kaart gebracht van Xerophyta...

Bayer pakt 'tomaat' anders aan

Dit jaar introduceert Bayer twee 'Tomato On the Vine (TOV) Centers' in Nederland en België. Op deze locaties presenteert Bayer de...

Samenwerking P8 met HelloFresh

De samenwerkende organisaties van paprikatelers P8 en maaltijdboxleverancier HelloFresh slaan de handen ineen voor het bevorderen van de...